Zmiany w Helldivers 2 Nowa łatka przyniosła „stealth changes”, które umknęły w notatkach

Zmiany w Helldivers 2: Nowa łatka przyniosła „stealth changes”, które umknęły w notatkach
Ostatnia aktualizacja do gry Helldivers 2, mimo że jej notatki były dłuższe niż niektóre książki, zawierała kilka zmian, które nie zostały wzmiankowane i umknęły uwadze graczy. W miarę jak studio zaczyna ujawniać pewne modyfikacje dotyczące broni i sprzętu, gracze na serwerze Discord gry zaczęli zadawać pytania o zmiany, które dostrzegli po ostatnim patche, ale które nie były poprawnie wyjaśnione przez Arrowhead.
W poście na Discordzie, menadżer społeczności Arrowhead, Twinbeard, przyznał, że w wyniku licznych zmian w aktualizacji mogło dojść do zaniechań informacyjnych. Podkreślił, że niektóre zmiany były zamierzone, inne źle wyjaśnione, a niektóre mogły zostać wprowadzone przez przypadek. “Jak zawsze, chętnie usłyszymy wasze opinie na ten temat. Każda informacja zwrotna jest mile widziana!” - dodał.
Twinbeard zarysował listę zmian, z komentarzami na temat tego, czy były one zamierzone przez deweloperów i czy znalazły się w notatkach aktualizacji 1.001.100:
- Nerf kątowy oraz trwałość Heavy Machine Gun zmniejszona z 50 do 35. “To było zamierzone, ale nie znalazło się w notatkach.”
- Usunięcie bonusu AP z Railguna podczas przegrzewania (już nie osiąga AP7 przy naładowaniu na 90%). “To było zamierzone, ale zapomnieliśmy to umieścić w notatkach. Przyczyną było chęć zbalansowania Railguna, aby nie był zbyt skuteczny przeciwko czołgom i Factory Striders.”
- Zmniejszenie obrażeń Anti-Tank Mines z 1000 do 800, zwiększenie promienia eksplozji oraz siły odrzutu. “To było zamierzone, ale brakowało tego w notatkach.”
- Cannon Laser nie chłodzi się szybciej, mimo co wskazują notatki. “To była zmiana, którą początkowo planowaliśmy, ale później ją usunęliśmy i zapomnieliśmy o tym w notatkach.”
- Pies stróżujący Rover szybciej podpala cele. “Też zamierzone.”
- Zwiększenie obrażeń Fire dot z 25 do 50. “Tak, to również było intencjonalne i umknęło w notatkach.”
- Obrażenia Hellpod zwiększone z 200 do 2500; nie dotyczy to Firebomb Hellpods. “To jest zamierzone i część ‘skalowania obrażeń’, które wspomniano w notatkach.”
Na koniec Twinbeard zaznaczył, że „w przypadku Fire Hellpod nie zwiększono jego obrażeń”.
Jakie zmiany zauważyliście po przeglądnięciu ostatnich notatek dotyczących aktualizacji Helldivers 2? Podzielcie się swoimi spostrzeżeń w komentarzach!
Linki do treści:
Udostępnij wiadomość