Wpadka GAME Klienci Silent Hill 2 otrzymali niewłaściwe edycje gier!

Wpadka GAME: Klienci Silent Hill 2 otrzymali niewłaściwe edycje gier!
Użytkownicy, którzy złożyli zamówienia przedpremierowe na Silent Hill 2 w sklepie GAME, z niepokojem oczekiwali na dostawy swoich egzemplarzy, a teraz okazuje się, że wielu z nich otrzymało niewłaściwe wersje gry.
Klienci, którzy zapłacili 65 funtów za edycję Steelbook, otrzymali zamiast tego standardową wersję gry. Niektórzy z nich twierdzą, że otrzymali wiadomość od GAME, która informuje, że Steelbook zostanie dostarczony osobno, ale nie podaje przybliżonego terminu dostawy. Inni nie otrzymali żadnej takiej informacji.
W wiadomości do klientów napisano: “Cześć Kliencie, dziękujemy za zamówienie Silent Hill 2 w GAME! Niestety, nastąpiło opóźnienie w dostawie bonusowego Steelbooka. Staramy się dostarczyć go jak najszybciej, a zostanie on wysłany oddzielnie od Twojego zamówienia na Silent Hill 2. Dziękujemy za zakupy w GAME.”
To tylko jeden z wielu problemów, które dotyczyły zamówień w GAME, w tym brak widoczności starszych zamówień, co skutkuje brakiem możliwości ich anulowania czy zakupu w innym miejscu. Wspierający klientów powiedzieli, że nie mogą dokonać ręcznej anulacji ich zamówień, a wsparcie GAME wydaje się być przeciążone i niezdolne do udzielenia jasnych odpowiedzi na proste zapytania.
Generując wątpliwości, problem wydaje się mieć związek z przejściem GAME na systemy własności grupy Frasers, co miało miejsce pod koniec sierpnia. W rezultacie zamówienia złożone przed 19 sierpnia zniknęły z kont użytkowników.
Na mediach społecznościowych GAME pełno jest odpowiedzi od zaniepokojonych klientów, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami na platformach takich jak Reddit.
W odpowiedzi na liczne pytania klientów, wielu z nich wygląda na zmartwionych stanem swoich zamówień. Na Twitterze można znaleźć wiele wpisów dotyczących tej sytuacji, w tym:
“Gdzie jest mój Steelbook Silent Hill? Zamówiłem go w dniu premiery, mam prawo do tej wersji!” - Robbie Gill, [Link do tweeta](
“Złożyłem prośbę o anulację mojego zamówienia Silent Hill 2 ponad tydzień temu, a teraz otrzymałem wiadomość, że zamówienie zostało wysłane, ale z niepoprawnym linkiem śledzenia.” - Kris Wall, [Link do tweeta](
“Otrzymałem grę, ale nie dostałem jeszcze Steelbooka?! Czy wy w ogóle dbacie o swoich klientów?” - ‧₊˚꒰ა 𝓜𝓪𝓲 ໒꒱‧₊˚, [Link do tweeta](
W zeszłym tygodniu, redakcja Eurogamer skontaktowała się z firmą macierzystą GAME, Frasers Group, aby uzyskać więcej informacji na temat problemów z zamówieniami. Niestety, podobnie jak wielu klientów GAME, wciąż czekamy na odpowiedź.
Udostępnij wiadomość