Warhammer 40,000 Space Marine 2 – Czy naprawdę warto strzelać do Tyranidów?

Warhammer 40,000 Space Marine 2 – Czy naprawdę warto strzelać do Tyranidów?

Warhammer 40,000: Space Marine 2 – Czy naprawdę warto strzelać do Tyranidów?

W grze Warhammer 40,000: Space Marine 2 jednym z najbardziej imponujących mechanizmów jest technologia swarmów Tyranidów. Zbudowana na bazie technologii wykorzystywanej do napędzania hord zombie w grze World War Z od Saber Interactive, ta innowacja pozwala na zobaczenie setek przerażających xenos nie tylko z daleka, ale także na bliską odległość, w której są widoczne w pobliżu gracza i jego drużyny.

To niesamowity widok: hordy Tyranidów zalewające krajobraz w oddali, a bliżej gracza zbierające się, aby wspinać się po ścianach lub opuszczać wyższe platformy przed atakiem na pozycję oddziału Space Marine. Ta mechanika dodaje poczucia skali i nadchodzącej zagłady do gry, czyniąc niektóre z jej elementów naprawdę niezapomnianymi.

Co więcej, gracze mogą strzelać do pojedynczych jednostek Tyranidów, gdy się one plączą, a gra zarejestruje trafienia. Widzimy to w postaci czerwonego znacznika trafienia, gdy próbujemy strzelać z daleka, a rzucając granaty, można obserwować jak Tyranidzi odlatują w wyniku wybuchu.

Jednakże, gdy gracze testują tę technologię hordy w trzecim tygodniu sprzedaży gry, zaczynają się zastanawiać, czy strzelanie do Tyranidów, niezależnie od tego, czy są daleko, czy blisko, ma rzeczywisty wpływ na liczbę przeciwników, z którymi będą musieli się zmierzyć w obliczu nieuchronnej konfrontacji, czy po prostu bezsensownie zużywają amunicję w grze, w której trudniejsze poziomy są bardzo oszczędne pod względem zasobów.

W ekskluzywnym wywiadzie, Tim Willits, główny dyrektor artystyczny Saber Interactive, stwierdził, że prawda leży gdzieś pośrodku. Outro strzelania do Tyranidów w oddali nie ma sensu, ale w przypadku jednostek nadciągających bliżej, np. wspinających się po ścianie, jest ku temu uzasadnienie.

„Strzelanie do nich w dalekiej odległości to marnowanie pocisków. Pro tip, nie rób tego!” – mówi Willits. Dodał, że strzelanie wtedy, gdy hordy zaczynają się zbierać, i w momencie, gdy poruszają się w górę i w dół, spowalnia je, co jest kluczowe i rzeczywiście redukuje ich liczebność.

„Zachowaj swoją amunicję. Czekaj, aż się zbiorą, a potem zacznij w nie strzelać. To kluczowe”.

Tak więc, zgodnie z tym, co zasugerował Imperator: lepiej oszczędzać amunicję, aż Tyranidzi będą na tyle blisko, aby mieć pewność, że strzały mają rzeczywisty wpływ, w przeciwnym razie warto po prostu delektować się widokiem.

Zobaczcie więcej na temat Space Marine 2 w wywiadzie z Timem Willitsem, który zawiera szczegóły dotyczące spodziewanego wzrostu wydajności gry na PS5 Pro oraz wpływu sukcesu gry na przyszłość Saber Interactive.

Linki do tweetów i filmów:

Źródło: https://www.ign.com/articles/should-you-shoot-the-swarming-tyranids-in-warhammer-40000-space-marine-2-or-save-your-bullets-dev-responds

Udostępnij wiadomość