Sukces Space Marine 2 bez astronomicznych sprzedaży!

Sukces Space Marine 2 bez astronomicznych sprzedaży!

Sukces Space Marine 2 bez astronomicznych sprzedaży!

“Nie musimy sprzedać 4 milionów egzemplarzy, aby uznać to za sukces” - mówi Tim Willits, dyrektor kreatywny Saber Interactive, komentując imponujące osiągnięcia gry Warhammer 40,000: Space Marine 2. Tytuł, który zadebiutował w zeszłym miesiącu, już przyciągnął ponad 2 miliony graczy, stając się najczęściej granym tytułem w uniwersum Warhammer na platformie Steam.

Willits zwrócił uwagę na różnice w podejściu do sukcesu w przemyśle gier wideo, w porównaniu do innych studiów, gdzie często oczekuje się sprzedaży na poziomie 5 milionów egzemplarzy, by uznać projekt za udany. “Co to za biznes, w którym uważasz, że nie odniesiesz sukcesu sprzedając mniej niż 5 milionów?” - pytał Willits podczas rozmowy z IGN.

Zespół Saber Interactive przypisał sukces Space Marine 2 skoncentrowaniu się na najbardziej podstawowych filarach rozgrywki i unikaniu tzw. “przesady w zakresie” (over-scoping), co często prowadzi do utraty skupienia na tym, co w grze naprawdę się liczy. “Mamy wiarę, że to, co robisz w każdej sekundzie, oraz co się dzieje po naciśnięciu tych przycisków, jest kluczowe. Skupiamy się na interakcji podczas gry i uczuciach, które towarzyszą graczowi” - wyjaśnił Willits.

W obliczu niepowodzeń innych, dużych tytułów, takich jak Suicide Squad: Kill the Justice League i Star Wars Outlaws, osiągnięcia Space Marine 2 stają się jeszcze bardziej znaczące. Willits zaznaczył, że studiując inne tytuły, rozwijają zespoły często wprowadzają wielowarstwowe dodatki, które mogą odciągnąć uwagę od tego, co naprawdę jest ważne w grze.

W przyszłości zapowiedziano więcej opcji personalizacji dla najlepszych żołnierzy Imperatora, a także wydano nowe łatki, które wprowadziły istotne poprawki oraz nowe funkcjonalności do gry.

Warhammer 40,000 Space Marine 2

Linki do tweetów oraz materiałów wideo na temat Space Marine 2:

Źródło: https://www.gamespot.com/articles/space-marine-2-dev-says-game-can-succeed-without-selling-absurd-number-of-units/1100-6526907/?ftag=CAD-01-10abi2f

Udostępnij wiadomość