Starfield Bethesda zapewnia, że utrzymuje kontakt z fanami w kontekście ich obaw

Starfield Bethesda zapewnia, że utrzymuje kontakt z fanami w kontekście ich obaw

Starfield: Bethesda zapewnia, że utrzymuje kontakt z fanami w kontekście ich obaw

“Żaden z nas, w Bethesda, nie klepie się po plecach, ignorując naszych graczy” - tak zapewnia Emil Pagliarulo, dyrektor ds. projektowania gry Starfield, w odpowiedzi na zaniepokojenie fanów dotyczące najnowszego rozszerzenia Shattered Space.

Shattered Space zadebiutowało w zeszłym tygodniu, a jego przyjęcie wśród graczy i krytyków było umiarkowane. Recenzja tego dodatku na Eurogamer opisała go jako “jedną z najbardziej interesujących fabuł w Starfield”, jednocześnie zauważając, że doświadczenie to “ponownie boryka się z brakiem realnych konsekwencji”.

Pagliarulo znalazł się pod ostrzałem ze strony społeczności Starfield po jego wypowiedziach w wywiadzie, w którym stwierdził, że Starfield to “w wielu aspektach najlepsza gra, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy”, mimo negatywnego przyjęcia przez recenzentów. Fani uznali jego słowa za nieszczere i oderwane od rzeczywistości.

W długim wątku na X (wcześniej Twitter), jeden z fanów napisał: “Czyżbyś i zespół klepali się po plecach? To nie jest zasłużona pochwała na podstawie recenzji”. Pagliarulo odpowiedział, przyznając, że nie podoba mu się “zostawianie fanów w niepewności”.

Przekazał, że był dumny z pracy zespołu nad Shattered Space, dodając, że “wszyscy jesteśmy bardzo dumni”. Przyznał, że jego “optymizm nie ma na celu ignorowania żadnego niezadowolonego fana”.

“Może to gra oczekiwań. Fani chcą wiele i robimy wszystko, co w naszej mocy, by sprostać ich wymaganiom. Nikt, i mam na myśli nikogo, w Bethesda nie klepie się po plecach, ignorując naszych graczy” - podkreślił Pagliarulo.

Warto również zauważyć, że Bethesda spędziła wiele czasu w tym roku na rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez społeczność oraz wprowadzaniu poprawek. “Będziemy to robić dalej i słuchać naszych fanów na każdym kroku. Tworzymy te gry dla wszystkich was” - dodał dyrektor.

Pagliarulo zakończył swoją wypowiedź, zaznaczając: “Kocham gry. Kocham gry Bethesda. Gram w nie od czasów Terminatora. Naszym celem jest tworzenie coraz lepszych gier, bez egoizmu i arogancji. To tylko ciężka praca i docenienie naszych fanów”.

Bez względu na zdania na temat Shattered Space, wypowiedzi Pagliarulo to pozytywny sygnał, ponieważ podkreślił ważność łączności pomiędzy deweloperami a społecznością graczy.

Starfield: Shattered Space - Official Trailer - Xbox Games Showcase 2024

Emil Pagliarulo

Źródło: https://www.eurogamer.net/starfield-developer-says-bethesda-still-focused-on-fan-concerns-despite-believing-its-the-best-game-weve-ever-made

Udostępnij wiadomość