Reżyser Super Smash Bros. przeprasza za czas poświęcony grze przez fanów

Reżyser Super Smash Bros. przeprasza za czas poświęcony grze przez fanów
“Czas spędzony przez graczy na grze to koszt.”
Masahiro Sakurai, reżyser serii Super Smash Bros., wyraził ogromne przeprosiny dla graczy, którzy spędzili “setki, a nawet tysiące godzin” grając w tę popularną grę na Nintendo.
W najnowszym filmie z serii Creating Games na YouTube, Sakurai omówił znaczenie uwzględniania czasu, jaki gracze poświęcają deweloperom. “Są ludzie, którzy spędzili setki, a nawet tysiące godzin w Smash Bros., przykładowo. Bardzo mi przykro!” – powiedział z uśmiechem.
Oto link do filmu:
Oczywiście, jego przeprosiny mają charakter żartobliwy, ale poruszył on ważną kwestię dla wszystkich twórców gier. Sakurai podkreśla, że “czas spędzony przez graczy na grze to koszt, więc warto być świadomym czasu, który decydują się poświęcić”.
Jednakże, biorąc pod uwagę jego stwierdzenie, że “czas spędzony na grze powinien wynikać z tego, jak zabawna jest ta gra”, można by zadać pytanie, czy nie powinien być dumny z oddania graczy do Smash Bros.!
Dodatkowo, w opisie filmu Sakurai zamieścił kolejne przeprosiny: “Wiem, że moje gry zabrały dużo cennego czasu moim graczom… i bardzo przepraszam za to!”
Ten film jest ostatnią częścią serii “Planowanie i projektowanie gier” po 30 odcinkach, choć Sakurai stworzył wiele innych od czasu założenia kanału dwa lata temu.
Oto link do drugiego filmu:
Super Smash Bros. Ultimate, wydana na Switchu w 2018 roku, z pewnością oferuje wiele treści, zwłaszcza gdy uwzględni się postacie DLC. Gra zajmuje miejsce w top pięciu gier, które warto zagrać na liście The Eurogamer 100.
Źródło: https://www.eurogamer.net/super-smash-bros-director-so-sorry-to-fans-playing-for-thousands-of-hours
Udostępnij wiadomość