Przerażający Until Dawn wchodzi na PC – odkryj nowe funkcje już 4 października!

Przerażający Until Dawn wchodzi na PC – odkryj nowe funkcje już 4 października!
Horror “Until Dawn” zadebiutuje na PC 4 października, oferując nowe, niezapomniane wrażenia dla graczy. Twórcy gry zadbali o to, aby dostarczyć najlepsze doświadczenie w gatunku horroru nowej publiczności.
Wersja PC będzie posiadała zaawansowane funkcje graficzne, możliwość dostosowywania, a także szereg dodatków ułatwiających grę. Poniżej znajdują się rekomendowane specyfikacje techniczne:
Preset | Minimum | Recommended | High | Ultra |
---|---|---|---|---|
AVG Performance | 720P @ 30 FPS | 1080P @ 60 FPS | 1440p @ 60FPS / 4K @ 30FPS | 4K @ 60FPS |
Processor | Intel Core i7 4790K / AMD Ryzen 5 1500X | Intel Core i5 8600 / AMD Ryzen 7 2700X | Intel Core i5 8600 / AMD Ryzen 7 2700X | Intel Core i7 11700K / AMD Ryzen 7 5800X3D |
Graphics | NVIDIA GeForce GTX 1660 / Radeon RX 470 | NVIDIA GeForce RTX 2060 / AMD Radeon RX 6600XT | NVIDIA GeForce RTX 3080 / AMD Radeon RX 6800XT | NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti / AMD Radeon RX 6900XT |
Memory | 8GB RAM | 16GB RAM | 16GB RAM | 16GB RAM |
Storage | 70GB na SSD | 70GB na SSD | 70GB na NVMe | 70GB na NVMe |
OS | Windows 10, 11 | Windows 10, 11 | Windows 10, 11 | Windows 10, 11 |
W ramach rozbudowanej gamy funkcji, gra oferuje kilka istotnych ulepszeń:
Pełne wsparcie dla kontrolera DualSense
Podobnie jak w wersji na PS5, na PC będzie dostępna obsługa kontrolera DualSense, co pozwoli graczom doświadczyć wibracji dotykowych, jak i oporu przy wyzwalaczach, które potęgują wrażenia z gry.
Upscaling z NVIDIA DLSS 3 i AMD FSR 3
Gra wspiera zarówno technologię NVIDIA DLSS 3.7, jak i AMD FSR 3.1, co znacząco zwiększy wydajność grafiki. Dodatkowo, dostępna będzie możliwość generacji klatek, co zapewni płynniejsze wrażenia.
Ultra-szeroki format obrazu
Gra będzie grywalna na ultra-szerokich monitorach z różnymi proporcjami, co znacząco wzbogaci wrażenia wizualne. Istnieje możliwość grania w trybie panoramicznym 23:9 lub w klasycznym 16:9.
Wsparcie dla ray tracingu
Dla posiadaczy odpowiedniego sprzętu “Until Dawn” oferuje szczegółowe opcje ray tracingu, w tym cienie, odbicia i Ambient Occlusion.
Odblokowana liczba klatek na sekundę
Na PC, gra może działać przy dowolnej liczbie klatek, w zależności od możliwości sprzętowych gracza, co zapewnia wyjątkowe wrażenia.
Oprócz powyższych funkcji, gra wspiera wiele urządzeń peryferyjnych poza kontrolerem DualSense i oferuje możliwość dostosowania przycisków dzięki wsparciu dla Steam Input.
Zamów “Until Dawn” już teraz i bądź jednym z pierwszych, którzy doświadczą tej przebudowanej klasyki na PC i PS5, gdy gra zadebiutuje 4 października 2024 r.
Wydanie PC o godzinie 8:00 PDT na całym świecie. Proszę sprawdzić lokalną strefę czasową w dniu wydania. Wymagana jest rejestracja na PlayStation Network na PC.
Wymagany odpowiedni sprzęt i karta graficzna dla ulepszonych funkcji wizualnych.
Ujawnione szczegóły wzbudzają duże zainteresowanie wśród graczy, którzy nie mogą się doczekać premiery!
Źródło: https://blog.playstation.com/2024/09/12/until-dawn-pc-features-and-specs-revealed-out-october-4/
Udostępnij wiadomość