Przerażający Until Dawn wchodzi na PC – odkryj nowe funkcje już 4 października!

Przerażający Until Dawn wchodzi na PC – odkryj nowe funkcje już 4 października!

Przerażający Until Dawn wchodzi na PC – odkryj nowe funkcje już 4 października!

Horror “Until Dawn” zadebiutuje na PC 4 października, oferując nowe, niezapomniane wrażenia dla graczy. Twórcy gry zadbali o to, aby dostarczyć najlepsze doświadczenie w gatunku horroru nowej publiczności.

Wersja PC będzie posiadała zaawansowane funkcje graficzne, możliwość dostosowywania, a także szereg dodatków ułatwiających grę. Poniżej znajdują się rekomendowane specyfikacje techniczne:

PresetMinimumRecommendedHighUltra
AVG Performance720P @ 30 FPS1080P @ 60 FPS1440p @ 60FPS / 4K @ 30FPS4K @ 60FPS
ProcessorIntel Core i7 4790K / AMD Ryzen 5 1500XIntel Core i5 8600 / AMD Ryzen 7 2700XIntel Core i5 8600 / AMD Ryzen 7 2700XIntel Core i7 11700K / AMD Ryzen 7 5800X3D
GraphicsNVIDIA GeForce GTX 1660 / Radeon RX 470NVIDIA GeForce RTX 2060 / AMD Radeon RX 6600XTNVIDIA GeForce RTX 3080 / AMD Radeon RX 6800XTNVIDIA GeForce RTX 3080 Ti / AMD Radeon RX 6900XT
Memory8GB RAM16GB RAM16GB RAM16GB RAM
Storage70GB na SSD70GB na SSD70GB na NVMe70GB na NVMe
OSWindows 10, 11Windows 10, 11Windows 10, 11Windows 10, 11

W ramach rozbudowanej gamy funkcji, gra oferuje kilka istotnych ulepszeń:

Pełne wsparcie dla kontrolera DualSense

Podobnie jak w wersji na PS5, na PC będzie dostępna obsługa kontrolera DualSense, co pozwoli graczom doświadczyć wibracji dotykowych, jak i oporu przy wyzwalaczach, które potęgują wrażenia z gry.

DualSense Support

Upscaling z NVIDIA DLSS 3 i AMD FSR 3

Gra wspiera zarówno technologię NVIDIA DLSS 3.7, jak i AMD FSR 3.1, co znacząco zwiększy wydajność grafiki. Dodatkowo, dostępna będzie możliwość generacji klatek, co zapewni płynniejsze wrażenia.

Upscaling Technology

Ultra-szeroki format obrazu

Gra będzie grywalna na ultra-szerokich monitorach z różnymi proporcjami, co znacząco wzbogaci wrażenia wizualne. Istnieje możliwość grania w trybie panoramicznym 23:9 lub w klasycznym 16:9.

Wsparcie dla ray tracingu

Dla posiadaczy odpowiedniego sprzętu “Until Dawn” oferuje szczegółowe opcje ray tracingu, w tym cienie, odbicia i Ambient Occlusion.

Ray Tracing Support

Odblokowana liczba klatek na sekundę

Na PC, gra może działać przy dowolnej liczbie klatek, w zależności od możliwości sprzętowych gracza, co zapewnia wyjątkowe wrażenia.

Oprócz powyższych funkcji, gra wspiera wiele urządzeń peryferyjnych poza kontrolerem DualSense i oferuje możliwość dostosowania przycisków dzięki wsparciu dla Steam Input.

Zamów “Until Dawn” już teraz i bądź jednym z pierwszych, którzy doświadczą tej przebudowanej klasyki na PC i PS5, gdy gra zadebiutuje 4 października 2024 r.

Wydanie PC o godzinie 8:00 PDT na całym świecie. Proszę sprawdzić lokalną strefę czasową w dniu wydania. Wymagana jest rejestracja na PlayStation Network na PC.

Wymagany odpowiedni sprzęt i karta graficzna dla ulepszonych funkcji wizualnych.

Ujawnione szczegóły wzbudzają duże zainteresowanie wśród graczy, którzy nie mogą się doczekać premiery!

Źródło: https://blog.playstation.com/2024/09/12/until-dawn-pc-features-and-specs-revealed-out-october-4/

Udostępnij wiadomość