Nowe spojrzenie na Open Partnerstwo z Wētā Workshop i ekscytujące wizje dla gry battle royale

Nowe spojrzenie na “Open”: Partnerstwo z Wētā Workshop i ekscytujące wizje dla gry battle royale
Studio Readyverse, które powstało częściowo dzięki wysiłkom autora “Ready Player One”, Ernesta Clina, ogłosiło nawiązanie współpracy z nagradzaną Oscarem firmą Wētā Workshop. W ramach tej współpracy zaprezentowano pierwsze wizualizacje nadchodzącej gry battle royale zatytułowanej “Open”.
Wētā Workshop, nowozelandzkie studio znane z pracy nad “Władcą Pierścieni” oraz “Avatarem”, ma zająć się kształtowaniem wizualnych i narracyjnych fundamentów “Open”. Readyverse ogłosiło także partnerstwo z Neo Tokyo, które ma na celu przyniesienie postaci z ich IP, zwanych Citizens, do gry.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, “Open” jest wzorowane na “Ready Player One”, oferując wirtualny świat wypełniony rozpoznawalnymi postaciami i elementami. Wśród dotychczas ogłoszonych partnerów znajdują się DeLorean, Reebok oraz Cool Cats.
Założyciele Readyverse, Aaron McDonald, Shara Senderoff, Dan Farh oraz Cline, w wspólnym oświadczeniu podkreślili, iż współpraca z Wētā daje im możliwość stworzenia treści, które wcześniej nie były dostępne w grach. “To zaszczyt budować naszą wizję we współpracy z najlepszymi,” powiedział zespół.
Richard Taylor z Wētā zaznaczył, że współpraca z Readyverse pozwoliła im na “eksplorację wizualnie oszałamiającego i niezwykle immersyjnego świata, jakiego wcześniej nie stworzyliśmy”.
“Open” jest rozwijane na PC, PS5 i Xbox Series X|S. Gra będzie trzecioosobowym battle royale, w którym inspiracje czerpano z nostalgii za mediami. Oferować będzie tryby rywalizacji oraz współpracy, a celem jest stworzenie “definiującej” gry metaverse, która wprowadza również technologię web3, umożliwiając “interoperacyjność zasobów i cyfrowe własności”.
Obecnie Readyverse nie ujawnili jeszcze żadnego materiału z rozgrywki, ale zapowiedziano, że gracze mogą oczekiwać kolejnych informacji. “Open” jest tworzona w Walker Labs we współpracy z Readyverse, a osoby pracujące nad grą mają doświadczenie w studiach takich jak Epic, DICE, Microsoft, PlayStation, Remedy, EA, Ubisoft oraz Lucasfilm.
Cline, komentując wizje przyszłości, stwierdził na SXSW, że “starał się wyobrazić sobie najfajniejszą możliwą wersję przyszłości internetu i gier wideo.”
Linki:
Udostępnij wiadomość