Nowe Odkrycia w Multiplayerze Ara History Untold – Szybkość, Elastyczność i Przede wszystkim Zabawa

Nowe Odkrycia w Multiplayerze Ara History Untold – Szybkość, Elastyczność i Przede wszystkim Zabawa

Nowe Odkrycia w Multiplayerze Ara: History Untold – Szybkość, Elastyczność i Przede wszystkim Zabawa

Ara: History Untold Screenshot

Prezes Oxide Games, Marc Meyer, ujawnia nowe szczegóły dotyczące unikalnego systemu multiplayer w grze Ara: History Untold. Innowacyjne doświadczenie multiplayer wpłynie na elastyczność graczy, umożliwiając im wspólną zabawę w sieci dzięki technologiom opartym na chmurze.

Gra Ara: History Untold trafi na rynek 24 września 2024 roku i jest już dostępna w przedsprzedaży na Steamie oraz w Microsoft Store. Gracze mogą także skorzystać z opcji grania od dnia premiery w ramach PC Game Pass.

Organizacja sesji gry online ze znajomymi w przypadku gier grand strategy zawsze stanowi wyzwanie, zwłaszcza gdy takie rozgrywki potrafią trwać wiele godzin. Meyer przyznaje, że odpowiednie zorganizowanie czasu na takie sesje w obecnych czasach to duże wyzwanie z powodu licznych obowiązków. Ara: History Untold stara się jednak dostosować do tego wyzwania, wykorzystując nowe technologie chmurowe oraz innowacyjne podejście do jednoczesnych tur, co sprawia, że gra łatwiej wpisuje się w napięty harmonogram graczy.

“By uczynić gry epickimi nie tylko praktycznymi, ale i przyjemnymi dla graczy przez dłuższy czas, zaimplementowaliśmy serwery Ara w chmurze. Umożliwia to graczom kontynuowanie gier, niezależnie od tego, czy grają w trybie synchronicznym czy asynchronicznym, dając możliwość powrotu do gry dokładnie w tym miejscu, w którym się ją przerwało. Dzięki temu można cieszyć się grą przez tygodnie, a nawet miesiące, nie tracąc tempa,” mówi Meyer.

Tradycyjne sesje multiplayer w grach strategicznych często wymagają, aby wszyscy gracze byli online jednocześnie, ale nowy system jednoczesnych tur w Ara: History Untold zmienia te zasady. “Kluczową różnicą w Ara: History Untold jest nasz system jednoczesnych tur. Gracze nie muszą czekać, aż inni zakończą swoje ruchy; wszyscy grają równocześnie, co znacząco redukuje czas turowy i umożliwia obsługę 20, 30 czy więcej graczy w jednej grze,” wyjaśnia Meyer.

Gra wprowadza także system inicjatywy oparty na szybkości jednostek, co ma wpływ na przebieg konfliktów między nimi. Walki w Ara są rozwiązywane jak jeden event, co sprawia, że zarówno atakujący, jak i broniący się mogą zadawać i otrzymywać obrażenia na podstawie swoich statystyk.

“Naszym celem jest zapewnienie, aby każda nacja miała swoje unikalne cechy, a jednocześnie wszystkie były równo zbalansowane. Używamy obszernej telemetrii, aby żadna z nacji, nawet Roma, nie dominowała nieuczciwie. Dzięki tysiącom godzin danych od graczy, starannie dopracowujemy grę,” dodaje Meyer.

Ostatecznym celem gry jest poprawa jakości życia obywateli Twojej nacji, co można ocenić na podstawie miernika prezentującego różne aspekty takiej jak badania technologiczne, siła militarna oraz produktywność miast.

Wszyscy gracze będą mieli możliwość dostosowywania swojego doświadczenia multiplayer w Ara: History Untold, aby znalźć różne ścieżki prowadzące do zwycięstwa. Gra zostanie wydana w wersji na Steam, Windows PC oraz w dniu premiery w ramach Game Pass.

Wkrótce gracze będą mogli sprawdzić się w rywalizacji z przyjaciółmi online!

Zobacz więcej o Ara na Xbox

Źródło: https://news.xbox.com/en-us/2024/09/10/ara-history-untold-multiplayer-preview/

Udostępnij wiadomość