Nowa Era Sword Art Online Twórcy Chcą Podjąć Mroczniejszy Temat

Nowa Era Sword Art Online Twórcy Chcą Podjąć Mroczniejszy Temat

Nowa Era Sword Art Online: Twórcy Chcą Podjąć Mroczniejszy Temat

Twórcy serii Sword Art Online wprowadzają nowe, odważniejsze pomysły w najnowszych grach, koncentrując się na bardziej dojrzałych motywach. Z okazji wydania zapewne długo wyczekiwanego tytułu, Sword Art Online: Fractured Daydream, deweloperzy ujawnili swoje plany dotyczące przyszłości tej popularnej serii.

Wprowadzenie do DOJRZAŁEJ narracji

Seria anime i gry Sword Art Online zdobyła ogromną rzeszę fanów przez ponad dziesięć lat. Z dniem 4 października wydano nowy sezon anime oraz najnowszą grę. Nowy tytuł, Sword Art Online: Fractured Daydream, już teraz odbiega od swoich poprzedników w serii gier, jednak pytania o dalszy rozwój pozostają.

Producent gry, Shoehei Mogami, oraz Yosuke Futami, producent serii gier, podzielili się swoimi wizjami, w tym pomysłem na bardziej dojrzałą grę SAO, na którą liczy wielu fanów. Futami zaznaczył: „Chcemy wnieść SAO na wyższy poziom, może nawet na konsolę o wyższej wydajności.”

Sword Art Online: Fractured Daydream

Nowe Idee i Wyzwania

Podczas rozmowy zdradzono także, że nowa gra może eksplorować koncepcję mechaniczną przypominającą „jeśli umrzesz w grze, umierasz w rzeczywistości”. Deweloperzy jednak dostrzegają również zagrożenie, że wprowadzenie mechaniki ostatecznej śmierci mogłoby zniechęcić obecnych fanów serii. „Obecni fani gier SAO mogliby się zdenerwować i zniszczyć swoje klawiatury lub coś w tym stylu” - dodał Futami.

„Chcemy zaoferować coś dla dorosłych fanów SAO, doświadczyć SAO w bardziej dojrzałej formie.”

Jak zaznaczono, nie przewiduje się w najbliższej przyszłości powstania MMORPG, jednak nowa gra, Sword Art Online: Fractured Daydream, próbuje oddać klimat rajdów znanych z gier MMO, oferując 20-osobowe lochy oraz bossów z unikalnym lootem, który nie jest dostępny dla każdego.

Przyjazność dla Nowych Graczy

Twórcy pragną również, aby każdy, niezależnie od wcześniejszej znajomości serii, mógł cieszyć się nową grą. Shoehei Mogami wyjaśnił: „Po dziesięciu latach gier SAO istnieje bariera wejścia. Chcemy, aby ludzie, którzy nie grali w poprzednie odsłony, mieli szansę na rozkoszowanie się grami SAO.”

Deweloperzy podkreślili również znaczenie implementacji cross-play, co ma na celu umożliwienie grania ze znajomymi bez względu na platformę, na której grają.

Choć temat odmiennych postaci, takich jak Kirito i Asuna, pojawia się na horyzoncie, przewiduje się, że będą oni integralną częścią serii. Futami zauważył, że „posiadanie gry SAO bez Kiryto i Asuny jest jak posiadanie Dragon Ball bez Sona Goku.”

Widać, że przyszłość serii Sword Art Online zaskoczy zarówno oddanych fanów, jak i nowych graczy. Możliwości są ogromne, a podróż w świat SAO z pewnością będzie pełna emocji i wyzwań.

[Zobacz więcej o grze na YouTube](

[Sprawdź nasze odkrycia na Twitterze](

Źródło: https://www.ign.com/articles/sword-art-online-developer-wants-to-take-the-series-in-a-more-mature-direction

Udostępnij wiadomość