Nie ma mowy o śmierci Spectre Divide! CEO zapewnia, że gra wciąż żyje!

“Nie ma mowy o śmierci Spectre Divide! CEO zapewnia, że gra wciąż żyje!”
W obliczu niskiej liczby graczy, CEO Mountaintop Studios, Nate Mitchell, zapewnia, że gra Spectre Divide, free-to-playowy konkurencyjny shooter multiplayer, nie jest martwa. Spekulacje dotyczące jej losu pojawiły się po spadku liczby graczy od momentu premiery, która miała miejsce na początku września na Steamie.
W swoim najlepszym momencie gra przyciągnęła 30,971 graczy, jednak od tego czasu liczba ta spadła do 2,769 graczy 8 października. Mitchell przyznał, że niskie wyniki nie są zadowalające, ale zapewnia, że zawiedli się ci, którzy ogłosili koniec Spectre Divide.
“Nie ma wątpliwości, że liczba graczy jest niższa, niż wszyscy byśmy chcieli” - przyznał Mitchell. “Niektórzy mówią, że Spectre jest ‘martwy’, głównie z powodu niskiej liczby graczy.”
Mitchell zwrócił uwagę, że gry PvP, takie jak Spectre Divide, wymagają dużej liczby graczy do zdrowego matchmakingu, a ich brak prowadzi do długich kolejek i mniej sprawiedliwych meczów. Niemniej jednak, zapewnił, że:
“Spectre nie idzie nigdzie. Serwery nie zamykają się, a aktualizacje nie przestaną się pojawiać.”
Studio Mountaintop posiada środki potrzebne do dalszego wsparcia Spectre Divide na dłuższą metę. Mitchell obiecał również, że firma ma strategię, aby zjednoczyć graczy, nawet jeśli ich liczba nadal spadnie.
“Czujemy do tej gry ogromną miłość – włożyliśmy w nią nasze serca i dusze przez ostatnie cztery lata – i dopiero zaczynamy” - dodał.
W przyszłości zespół planuje skupić się na poprawie gry, rozwiązaniu największych problemów zgłaszanych przez społeczność, a także na zapewnieniu lepszego działania serwerów oraz klientów. Sezon 1 ma rozpocząć się w grudniu lub styczniu.
Pomimo ostatnich zwolnień, Mitchell zapewnia, że zespół ma wystarczającą siłę roboczą, aby podnieść Spectre Divide na właściwe tory. Jak zauważył, decyzja o redukcji personelu była trudna, ale konieczna dla dalszego wsparcia gry.
Wszystko to w obliczu trudnych czasów dla rynku gier wideo, gdzie wiele tytułów zmaga się z podobnymi problemami. Spectre Divide stara się znaleźć swoje miejsce w tym trudnym krajobrazie.
Michael ‘Shroud’ Grzesiek, znany streamer i twarz gry, również kontynuuje współpracę z zespołem przy kolejnych aktualizacjach. Mimo że niektórzy zakładali, że Spectre Divide należy do Shrouda, Mitchell zaznaczył, że gra jest własnością Mountaintop Studios.
“Rzeczywistość jest taka, że Mountaintop pracuje nad Spectre od 2020 roku i gra należy do Mountaintop” - dodał Mitchell.
Zespół pozostaje zmotywowany, by sprawić, że Spectre Divide stanie się atrakcyjnym tytułem zarówno dla społeczności graczy, jak i streamerów.
[Zobacz video](
Źródło: https://www.ign.com/articles/shroud-fronted-spectre-divide-isnt-dead-ceo-insists
Udostępnij wiadomość