Metal Gear Solid Delta Snake Eater - Zmiany w trudności dostosowane do stylów sterowania!

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater - Zmiany w trudności dostosowane do stylów sterowania!
Trwają prace nad Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, które wprowadzą nowości w systemie sterowania, jednak nie będzie możliwości swobodnego przełączania się między różnymi stylami. Produkcja dostosowuje poziom trudności do wybranego stylu sterowania.
Producenti gry, Noriaki Okamura i Yuji Korekado, w wywiadzie wyjaśnili, że gra będzie oferować dwa różne style sterowania - Legacy Style, który odwzorowuje oryginalną grę z widokiem z góry i tradycyjnymi kontrolami, oraz New Style, który zapewni perspektywę trzeciej osoby z nowoczesnymi mechanikami. Nowy styl cechuje się szerszym polem widzenia oraz tym, że Snake może strzelać w trakcie ruchu, co znacząco wpływa na łatwość rozgrywki.
Deweloperzy zauważyli, że trudność gry znacznie różniła się w zależności od wyboru stylu sterowania. Aby zapewnić, że obie opcje będą miały odmienny poziom trudności, Konami postanowiło dostosować każdy styl osobno. Legacy Style ma odpowiadać poziomowi trudności oryginału, podczas gdy Nowy Styl będzie skorygowany całkowicie od podstaw.
Dodatkowo, w grze pojawią się nowe kolekcjonerskie przedmioty obok kerotanów z oryginału, a także uproszczona funkcja kamuflażu, co ma zwiększyć komfort zabawy. Konami planuje zastosowanie wizualnego filtra, aby odwzorować wygląd oryginału, co również będzie dostępne w obu stylach sterowania.
Mimo że gra jest technicznie grywalna do końca, producenci nie skomentowali daty wydania. Wpis na blogu PlayStation na początku roku sugerował wydanie w 2024 roku. Zespół chce jednak mieć pewność, że gra nie zawiedzie oczekiwań fanów przy premierze.
Wszystkich zainteresowanych zachęca się do obejrzenia oficjalnego zwiastuna:
[METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER - Official Trailer #2](
Udostępnij wiadomość