Kryzys w studiu Lost Boys Interactive Kolejna runda zwolnień

Kryzys w studiu Lost Boys Interactive: Kolejna runda zwolnień
“To trudny dzień.”
Studio Lost Boys Interactive, należące do Embracer, zmaga się z kolejną falą zwolnień. W publikacji na LinkedIn studio ogłosiło, że podjęło “bardzo trudną decyzję o redukcji ogólnej liczby pracowników zgodnie z lokalnymi przepisami i procesami konsultacyjnymi”. Zaznaczone zostało, że Lost Boys musi “dostosować się do zmieniających się warunków rynkowych” w przemyśle gier wideo, który w ostatnich latach doświadczył wielu zwolnień i zamknięć studiów.
Lost Boys zadeklarowało, że “zobowiązuje się do wsparcia naszych dotkniętych pracowników w szybkim znalezieniu nowych stanowisk”. Ponadto, studio będzie “współpracować z innymi studiami oraz rekruterami, aby pomóc połączyć ich z możliwościami zatrudnienia”.
“To trudny dzień dla Lost Boys Interactive, ponieważ stajemy w obliczu trudnej decyzji o redukcji naszej siły roboczej,” powiedział Shaun Nivens, CEO Lost Boys Interactive. “Rozumiemy, jaki wpływ ma ta decyzja na naszych współpracowników, którzy przyczynili się do naszego sukcesu. Decyzje dotyczące redukcji etatów nigdy nie są podejmowane lekko, a ten krok został podjęty dopiero po rozważeniu wszystkich innych możliwości. Jesteśmy zobowiązani do wsparcia ich w każdy możliwy sposób podczas tej transformacji.”
Studio zostało nabyte przez Gearbox w 2022 roku, gdy było wówczas filią szwedzkiego konglomeratu Embracer. Przed przejęciem przez Gearbox, Lost Boys współpracowało nad takimi tytułami jak Tiny Tina’s Wonderlands, WWE 2K22 oraz PUBG.
W styczniu tego roku Lost Boys potwierdziło, że dokonało redukcji w swoim zespole. W marcu Embracer zawarł umowę na sprzedaż Gearbox Interactive firmie Take-Two, jednak Lost Boys pozostało w portfelu Embracera po tej transakcji.
Udostępnij wiadomość