Jak Bloodlines 2 sprawi, że staniesz się bólem w szyi dla mieszkańców San Francisco

Jak Bloodlines 2 sprawi, że staniesz się bólem w szyi dla mieszkańców San Francisco

Jak Bloodlines 2 sprawi, że staniesz się bólem w szyi dla mieszkańców San Francisco

Prace nad grą Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 są kontynuowane, a deweloper The Chinese Room dzieli się szczegółami na temat tego, jak gracze będą mogli stać się krwawym utrapieniem dla mieszkańców San Francisco oraz dlaczego warto zaspokoić swoje pragnienie.

Krew będzie podstawą przetrwania w grze, co pozwoli graczom wykorzystywać swoje wampiryczne talenty, a co za tym idzie, będą musieli regularnie polować na świeżą dostawę. Aby napełnić swoje zapasy pochodzącym od ludzi pokarmem, gracze będą musieli używać nadnaturalnych mocy lub surowej perswazji na cywilach, aby zwabić ich do szybkiej “przekąski”. Właściwe wykonanie tego zadania wymaga dyskrecji, aby nie złamać zasad Masquerade, co stanowi społeczny faux pas wampirów, mogący prowadzić do śmiertelnych konsekwencji.

Koncepcja jak proces karmienia może wyglądać w Bloodlines 2.

Jak wyjaśnił główny projektant gry Max Bottomley, wyzwaniem było przedstawienie tego procesu z perspektywy pierwszej osoby: “Karmienie w pierwszej osobie nie pokazuje zbyt wiele, a w najgorszym przypadku wygląda śmiesznie, ale proste przejście do trzeciej osoby może również być dezorientujące i sprawiać wrażenie, że jest trochę odłączone. Zdecydowaliśmy się użyć trochę obu perspektyw, z podstawowymi technikami filmowymi obcinania akcji, aby zachować ciągłość ruchu oraz wystarczającej akcji z perspektywy pierwszej osoby na końcu, aby przygotować się do następnego ruchu.”

Senior artysta koncepcyjny Michele Nucera dodał, że karmienie zostało zaprojektowane tak, aby sprawiało wrażenie “intymnego doświadczenia” między graczami a ich ofiarami, a także jako surowe uczucie mocy, które ukazuje “namacalne podejmowanie życia z bijącego serca” i przekazywanie go wampirowi.

Interesującym zwrotem w tej koncepcji jest to, że gracze będą mogli zlokalizować i polować na NPC, które mają potencjał na osiągnięcie maksymalnego efektu Resonance. Resonance to nowa funkcja wprowadzana w grze, a jej efekty mogą się różnić w zależności od emocjonalnego stanu ofiary w momencie karmienia. Działa to jako drugi system XP, który aktywuje specyficzne buffy Resonance znane jako Merity, a niektóre odkryte Resonance to pragnienie, wściekłość, strach, ból i delirium.

Po burzliwym cyklu rozwoju, który niemal doprowadził do anulowania gry, zanim do akcji wkroczył The Chinese Room, Bloodlines 2 planowane jest na pierwszą połowę 2025 roku. Początkowo miała być wydana w IV kwartale 2024 roku, studio zapowiada, że wykorzystuje dodatkowy czas na dopracowanie gry i rozszerzenie fabuły.

Filmy i wywiady dotyczące rozwoju gry można znaleźć tutaj:

https://www.paradoxinteractive.com/games/vampire-the-masquerade-bloodlines-2/news/dev-diary-hunting-and-feeding

Źródło: https://www.gamespot.com/articles/heres-how-bloodlines-2-will-make-you-a-pain-in-the-neck/1100-6527046/?ftag=CAD-01-10abi2f

Udostępnij wiadomość