Hi-Fi Rush - Jak Gra Uratowała Przyszłość Tango Gameworks?

Hi-Fi Rush - Jak Gra Uratowała Przyszłość Tango Gameworks?

Hi-Fi Rush - Jak Gra Uratowała Przyszłość Tango Gameworks?

Shinji Mikami, reżyser serii Resident Evil, założył Tango Gameworks w 2010 roku, jednak opuścił firmę w zeszłym roku. W czasie jego odejścia, gra Hi-Fi Rush stała się hitem, zbierając pozytywne recenzje. Teraz Mikami ujawnia, że sądził, iż sukces Hi-Fi Rush zapewnił bezpieczną przyszłość Tango Gameworks, zanim Microsoft zdecydował o zamknięciu studia na początku tego roku.

“Wierzyłem, że studio będzie bezpieczne, jeśli nadal będą tworzyć gry z serii Hi-Fi Rush” - wyjaśnił Mikami w wywiadzie. “To jeden z powodów, dla których opuściłem Tango Gameworks. Byłem więc zaskoczony, gdy studio zostało zamknięte.”

Na szczęście, upadek Tango Gameworks był krótkotrwały. Kilka miesięcy po decyzji Microsoftu, Tango Gameworks zostało zakupione przez Krafton, który zachował prawa do Hi-Fi Rush i przyszłych gier w tej serii. Krafton zatrzymał także co najmniej połowę pracowników Tango Gameworks, którzy jeszcze nie znaleźli nowej pracy. To dało Mikami większą nadzieję na przyszłość jego byłej firmy.

“Teraz, gdy Krafton przejął interesy, czuję, że wszystko dobrze się skończyło” - mówi Mikami. “Przypomniałem sobie, że jeśli stworzysz dobrą grę, ktoś ją przejmie. Ciężka praca zespołu deweloperskiego Hi-Fi Rush zapoczątkowała nowy rozdział dla firmy.”

W chwili obecnej nie ma informacji dotyczących daty wydania kontynuacji Hi-Fi Rush, ale wiadomo, że firma Limited Run Games potwierdziła, że oryginalna gra wciąż doczeka się wydania w wersji fizycznej. Na razie jednak nie podano żadnego harmonogramu dla tej publikacji.

Na Twitterze Mikami podzielił się swoimi przemyśleniami:
https://x.com/i/mikami_tweet

Źródło: https://www.gamespot.com/articles/tango-gameworks-founder-thought-hi-fi-rush-secured-the-companys-future/1100-6526332/?ftag=CAD-01-10abi2f

Udostępnij wiadomość