Hi-Fi Rush 2 Nowe Plany Krafton i Brak Zysków - Co idzie nie tak?

Hi-Fi Rush 2: Nowe Plany Krafton i Brak Zysków - Co idzie nie tak?
Po niedawnej przejęciu studia Tango Gameworks, producenta gry Hi-Fi Rush, firma Krafton zapowiedziała plany stworzenia sequela cieszącego się uznaniem rytmiczno-akcyjnego tytułu. W wywiadzie prezydent Krafton, Changhan Kim, wyjaśnił powody nagłego zakupu studia, które wcześniej zostało zamknięte przez Microsoft, oraz nową wizję dla zespołu deweloperskiego.
Kim przyznał, że decyzja o przejęciu Tango Gameworks nie była oparta na ich wynikach finansowych. “Nie sądzimy, że Hi-Fi Rush 2 przyniesie nam zyski,” stwierdził Kim. “Ale to część naszych prób. Musimy nadal podejmować wyzwania. Tango Gameworks ma duży potencjał twórczy i chcemy to rozwijać.” Tworzenie gier jest branżą, w której ryzyko jest na porządku dziennym. Jednak, jak zauważył Kim, poszerzanie portfolio projektów może pomóc w minimalizacji ryzyka, ponieważ niektóre z tych projektów mogą okazać się sukcesem.
Mimo iż szczegóły dotyczące przejęcia nie zostały ujawnione, Kim wskazał, że kwoty nie były dla Microsoftu istotne przy zatwierdzeniu umowy. Obecnie Krafton koncentruje się na pomocy dla studia w odzyskaniu stabilności po zmianie właściciela, a także na rozwijaniu innych projektów.
Prezydent Krafton podkreślił również znaczenie kreatywności w zespołach. Zamiast skupiać się na generowaniu hitów przy każdej premierze, firma pragnie, aby zespoły miały możliwość “tworzenia czegoś nowego” i kontynuowania swojej drogi. “Hi-Fi Rush mogło przynieść niewielki minus w finansach, ale to zespół, który powinien być zachęcany do tworzenia innowacji,” dodał. “Chcemy mieć więcej takich zespołów pod naszym skrzydłem.”
W miarę jak Krafton stara się przekształcić Tango Gameworks w kreatywane centrum, pozostaje pytanie, jak zareaguje rynek na nadchodzące hrabstwo Hi-Fi Rush oraz jakie innowacje mogą z niego wyniknąć.
Udostępnij wiadomość