Ghost of Yōtei Mniej powtarzalny open world i historia zemsty

Ghost of Yōtei: Mniej powtarzalny open world i historia zemsty
Ghost of Yōtei, nowo zapowiedziane kontynuacja Ghost of Tsushima, ma oferować mniej powtarzalny świat otwarty. Sucker Punch, odpowiedzialne za poprzednią część, przygotowuje nową grę, która zadebiutuje w przyszłym roku na PS5.
W wywiadzie dla NY Times, dyrektorzy kreatywni Nate Fox i Jason Connell omawiali wyzwania związane z tworzeniem gier w otwartym świecie. Connell podkreślił: “Jednym z wyzwań, które pojawiają się przy tworzeniu gry w otwartym świecie, jest powtarzalność działań. Chcieliśmy to zrównoważyć i znaleźć unikalne doświadczenia”.
Pierwsza część gry spotkała się z krytyką za powtarzające się czynności. W nowej odsłonie, nowa protagonistka Atsu będzie miała możliwość opanowania zarówno broni palnej, jak i broni wręcz, co ma zwiększyć kontrolę gracza nad jej historią.
Ghost of Yōtei opowiada historię “zemsty słabszego”, w której Atsu podróżuje przez łąki i tundry. Ten nowy świat zainspirowany został przez dwie podróże badawcze ekipy Sucker Punch do północnej Japonii, gdzie widok na górę Yōtei z jeziora Toya robił ogromne wrażenie. Connell wspomina: “Siedziałem tam przez dwie godziny, po prostu wpatrując się w górę. To było oszałamiające”.
Park Narodowy Shiretoko, w północno-wschodniej Hokkaido, również dostarczył inspiracji. Fox podkreślił, jak niesamowite było przebywanie w pięknym parku, mając jednocześnie świadomość obecności niebezpiecznych niedźwiedzi: “W tym niezwykle pięknym parku, z ostro zakończonymi klifami i wodą, cały czas miało się świadomość, że są tu niebezpieczne niedźwiedzie - to było elektryzujące”.
Ghost of Yōtei został zaprezentowany podczas ostatniej prezentacji PlayStation, gdzie przedstawiono trailer oraz nową bohaterkę. Gra rozgrywa się kilka wieków po wydarzeniach z Ghost of Tsushima, co dodaje jej unikalnego klimatu.
Aby stworzyć coś świeżego, ale znajomego, zespół Sucker Punch przesunął fokus z historii Jin Sakai i wyspy Tsushima, koncentrując się na pojęciu “Ducha”. “W Sucker Punch uwielbiamy historie pochodzenia i chcieliśmy zbadać, co oznacza mieć nowego bohatera noszącego maskę Ducha i odkrywającego nową legendę” - napisał Andrew Goldfarb, menedżer ds. komunikacji Sucker Punch, na blogu PlayStation.
Koniecznie obejrzyjcie trailer, aby poczuć ekscytację przed nadchodzącą premierą:
[Ghost of Yōtei - Announce Trailer | PS5 Games](
Źródło: https://www.eurogamer.net/ghost-of-tsushima-follow-up-will-have-a-less-repetitive-open-world
Udostępnij wiadomość