Elden Ring Nowe poprawki w Shadow of the Erdtree w wersji 1.15!

Elden Ring: Nowe poprawki w Shadow of the Erdtree w wersji 1.15!
Elden Ring, gra stworzona przez FromSoftware, otrzymała aktualizację 1.15, która wprowadza szereg ulepszeń oraz poprawek błędów do podstawowej gry oraz jej rozszerzenia Shadow of the Erdtree. Patch jest dostępny dla platform PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X i S oraz PC poprzez Steam.
Nowa aktualizacja 1.15 następuje po dużej aktualizacji 1.14, która wprowadziła znaczące zmiany w balansie gry. W związku z tym nie zawiera dalszych zmian balansowych ani nowych funkcji. Pełna lista poprawek jest dostępna na stronie wydawcy Bandai Namco.
Elden Ring stało się jednym z największych tytułów ostatnich lat, sprzedając niesamowite 25 milionów egzemplarzy od momentu premiery w 2022 roku. Rozszerzenie Shadow of the Erdtree również odnosi sukcesy, sprzedając pięć milionów kopii w zaledwie trzy dni mimo trudnych wymagań.
IGN oceniło Shadow of the Erdtree na 10/10, podkreślając, że „jak wcześniejsza gra, Elden Ring: Shadow of the Erdtree podnosi poprzeczkę dla jednoosobowych rozszerzeń DLC. Łączy wszystko, co uczyniło podstawową grę kamieniem milowym w RPG, kondensując to w stosunkowo zwartą kampanię trwającą 20-25 godzin, oraz oferując fantastyczne nowe wyzwania dla fanów.”
Notatki z patcha 1.15:
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd, w którym scena przerywnikowa wchodząc do Shadow Keep Church District odtwarzała się ponownie przy ponownym wchodzeniu do obszaru.
- Naprawiono błąd, w którym niektóre ataki broni Golem Fist nie zadawały obrażeń przy wpływie określonych efektów specjalnych.
- Naprawiono błąd, który powodował, że moc ataku broni Golem Fist w wersji jednoręcznej była niższa niż oczekiwano.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał rzucenie inkantacji Aspects of the Crucible: Thorns przy używaniu w szybkim tempie.
- Naprawiono błąd, w którym efekt Smithing Talisman nie działał na niektóre ataki rzutowe broni.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał używanie popiołów w niektórych obszarach areny walki ze Scadutree Avatar.
- Naprawiono błąd, w którym Rellana, Twin Moon Knight czasami podejmował nieoczekiwane działania przy interakcji z obiektami w obszarze walki.
- Naprawiono błąd, który pozwalał na używanie umiejętności w nieprawidłowych kombinacjach z broniami w określonych okolicznościach.
- Naprawiono błąd powodujący nieoczekiwane renderowanie i zachowanie niektórych wrogów w określonych warunkach.
- Naprawiono błąd, w którym niektóre efekty dźwiękowe nie odtwarzano poprawnie.
- Poprawiono wydajność oraz wprowadzono inne poprawki błędów.
Możliwe poprawki dla niestabilnej wydajności
- W wersji PS5 niestabilna liczba klatek może być poprawiona przez użycie opcji “Rebuild Database” w trybie awaryjnym urządzenia.
- W niektórych wersjach PC Ray Tracing może być niezamierzenie włączony i powodować niestabilną wydajność. Należy sprawdzić ustawienia Ray Tracing w menu “System” > “Graphics” > “Ray Tracing Quality” z ekranu tytułowego lub w menu gry.
- W wersji PC komunikat “Wykryto nieodpowiednią aktywność” może się pojawić bez oszustwa.
- Należy zweryfikować integralność plików gry przed ponownym uruchomieniem gry.
- Niestabilna liczba klatek w wersji PC może być spowodowana aplikacjami innych firm, które kontrolują zachowanie myszy. Dezaktywowanie tych aplikacji może poprawić wydajność.
W miarę jak Elden Ring kontynuuje swoją podróż przez świat gier, gracze mogą oczekiwać dalszych aktualizacji i ulepszeń, które będą wzbogacać ich doświadczenia.
[Link do filmiku o aktualizacji]( [Link do tweeta](
Udostępnij wiadomość