Dragon Age The Veilguard - Pięć poziomów trudności oraz opcja dostosowywania

Dragon Age: The Veilguard - Pięć poziomów trudności oraz opcja dostosowywania
BioWare ujawnia szczegóły dotyczące dostępności w grze Dragon Age: The Veilguard, która zadebiutuje z pięcioma predefiniowanymi poziomami trudności.
Poziomy trudności obejmują skoncentrowany na fabule tryb Opowiadacza, średniej trudności opcje Ochroniarza oraz Poszukiwacza, a także bardziej wymagający wybór Underdoga oraz najwyższy poziom Koszmaru, którego nie można zmienić po rozpoczęciu rozgrywki.
BioWare zaznacza, że opcja Ochroniarza preferuje wybory dotyczące drużyny i ekwipunku ponad czas reakcji w walce, natomiast Poszukiwacz stawia równy nacisk na oba te elementy. Alternatywnie, gracze mogą dostosować wszystkie ustawienia za pomocą opcji Unbound, która oferuje swobodny wybór w zakresie wielu funkcji.
Wojna w Dragon Age: The Veilguard nie kończy się na wyborze poziomu trudności. Użytkownicy mogą dostosować agresywność przeciwników, obrażenia, zdrowie, odporność i podatność w czasie rzeczywistym. Istnieje również możliwość całkowitego wyłączenia śmierci.
Opcje dostępności
Funkcje wizualne obejmują możliwość dostosowania głębi ostrości oraz rozmycia ruchu, wraz z opcją utrzymywania stałego punktu dla osób z chorobą lokomocyjną.
Pełna lista opcji dostępności wygląda następująco:
Audio
- 3D Audio
- Dźwięki dostępności SFX
- Dźwięki błysku SFX
- Mono Audio
- Typ głośnika
- Suwaki głośności
Sterowanie
- Aktywacja koła umiejętności (przytrzymaj lub stuknij)
- Wyłączenie przytrzymania UI
- Przypisywanie przycisków
- Odwrócenie osi (X i Y)
- Zamiana lewego i prawego drążka
- Strefy martwe drążków
- Strefy martwe spustów
- Czułość pionowa i pozioma
- Intensywność wibracji
Rozgrywka - Walka
- Asystent celowania
- Zatrzymanie celowania
- Czas na walkę
- Agresja przeciwników
- Obrażenia przeciwników
- Zdrowie przeciwników
- Odporności przeciwników
- Podatność przeciwników
- Zablokowanie śmierci
Rozgrywka - Eksploracja
- Częste autozapisy
- Biblioteka (Kodeks, Słownik, Wiadomości)
- Odległość błysku obiektu
- Widoczność błysku obiektu
- Widoczność znaczników celu
- Pauza w dowolnym momencie
- Widoczność znaku na mapie
- Mapa świata i lokalna dostępna przez cały czas
Wizualne / UI
- Wstrząs kamery
- Głębia ostrości
- Filtry dla osób niepełnosprawnych (w pełnym ekranie)
- Ukrywalne elementy HUD (Umiejętności, Liczby obrażeń, Wskazówki, Minimap, Licznik celów, Zdrowie postaci, Samouczki)
- Efekt niskiego zdrowia
- Rozmycie ruchu
- Opcja stałego punktu
- Wskaźniki zagrożenia dla walki z dystansu i wręcz
- Zaawansowane opcje napisów (przezroczystość tła, nazwy mówców, kolor nazw mówców, rozmiar napisów, rozmiar tekstu UI)
- Vignette
Dragon Age: The Veilguard zbliża się wielkimi krokami, po dziesięcioletnim oczekiwaniu fanów na kolejny odcinek fantasy od BioWare.
“Po całodniowym graniu, Dragon Age: The Veilguard wydaje się być momentem jak w Mass Effect 2,” wskazano w recenzji. “Cieszę się, że znowu widzę BioWare w takiej formie.”
[Dragon Age: The Veilguard - 7 Details You Need to Know](
Udostępnij wiadomość