Czy StarCraft w końcu dostanie własny shooter?

Czy StarCraft w końcu dostanie własny shooter?
StarCraft pozostaje w cieniu od czasu, gdy Blizzard w 2020 roku zaprzestał aktualizacji StarCraft II, aby skoncentrować się na przyszłości tej franczyzy. Jednak pojawiły się doniesienia, że Blizzard podejmuje kolejną próbę stworzenia shootera osadzonego w uniwersum StarCraft po dwóch wcześniejszych nieudanych próbach.
Jason Schreier, autor nadchodzącej książki “Play Nice: The Rise, Fall, and Future of Blizzard Entertainment”, był gościem w podcaście Unlocked na IGN, gdzie ujawnił, że resztki zespołu, który pracował nad anulowaną grą survivalową Blizzard, “inkubują” projekt shootera osadzonego w uniwersum StarCraft. Co więcej, nad projektem czuwa Dan Hay, weteran deweloper z doświadczeniem zdobytym przy serii Far Cry od Ubisoftu.
Mimo bogatej mitologii StarCrafta, Blizzard nie był w stanie w pełni przetłumaczyć tego bogactwa na format shootera. Pierwsza próba, StarCraft: Ghost, rozpoczęła się w 2001 roku, ale gra utknęła w limbo rozwoju przez lata, aż ostatecznie Blizzard zdecydował się ją anulować. Drugi shooter, StarCraft: Ares, został rzekomo anulowany w 2019 roku.
Na początku tego miesiąca ogłoszono, że StarCraft Remastered oraz StarCraft II będą dostępne w nadchodzących tytułach na Game Pass Ultimate oraz PC Game Pass, które zadebiutują 5 listopada. Możliwe, że reakcja graczy na te tytuły skłoni Activision Blizzard oraz nowego właściciela, firmę Microsoft, do podjęcia decyzji o kontynuacji prac nad StarCraft 3.
Udostępnij wiadomość