Cities Skylines 2 – Opóźnienia DLC z powodu priorytetów dewelopera

Cities: Skylines 2 – Opóźnienia DLC z powodu priorytetów dewelopera
“Potrzeba więcej pracy”.
Z okazji zbliżającej się pierwszej rocznicy katastrofalnej premiery Cities: Skylines 2, wydawca Paradox Interactive ogłosił kolejne opóźnienia w wydaniu DLC do gry. Deweloper Colossal Order skupia swoje wysiłki na ukończeniu “kluczowego” edytora zasobów.
Colossal Order pierwotnie opóźnił wydanie DLC do Cities: Skylines 2 w listopadzie zeszłego roku, w odpowiedzi na znaczną krytykę wydania gry z powodu problemów wydajnościowych. W wyniku tego, Beach Properties Asset Pack został przesunięty z pierwotnej daty wydania w 2023 roku na pierwszy kwartał 2024. Pakiety Urban Promenades i Modern Architecture Creator, a także ekspansja Bridges & Ports, zmieniły swoje terminy z pierwszego kwartału 2024 na drugi kwartał.
Niestety, ostateczne przybycie Beach Properties zostało skrytykowane przez graczy z powodu wysokiej ceny i niewielkiej ilości treści. W rezultacie, Paradox przeprosił za “pośpieszną” premierę, zwrócił graczom pieniądze i na czas nieokreślony wstrzymał prace nad wszystkimi przyszłymi płatnymi DLC, kontynuując poprawki do gry, co ostatecznie przesunęło ekspansję Bridges & Ports na 2025 rok.
Od tamtej pory, Colossal Order wprowadził poprawki do ekonomii Cities: Skylines 2, wprowadził narzędzia do dekoracji i uruchomił początkową obsługę modów. Jednak gra na konsole została opóźniona na czas nieokreślony, a wydanie DLC zostało ponownie przesunięte.
W poście udostępnionym na Steam, Colossal Order wyjaśnił, że priorytetowo traktuje ukończenie edytora zasobów Cities: Skylines 2 – co określa jako “jedna z kluczowych pozostałych funkcji” dla modów, przyznając, że “przedstawiło to więcej wyzwań, niż się spodziewali”. Studio stwierdziło, że “potrzeba więcej pracy”, zanim będzie mogło określić harmonogram wydania edytora, co skłoniło je do kolejnego przesunięcia wszystkich DLC.
Pakiety Urban Promenades i Modern Architecture Creator mają teraz premierę w czwartym kwartale tego roku, natomiast ekspansja Bridges & Ports przesunie się na drugi kwartał 2025 roku. “Będziemy nadal poświęcać nasze wysiłki na grę podstawową zanim skupimy się na zawartości płatnej,” dodał Colossal Order. “Naszym celem jest zapewnienie, że społeczność jest zadowolona z stanu gry, a kiedy to osiągniemy, z ekscytacją zaprezentujemy Wam te niesamowite pakiety.”
Studio podkreśliło również dodatkowe kluczowe obszary, na których skoncentrują się w miarę postępu prac, w tym “dostosowania” dla hoteli i turystyki, rozwój funkcji dekoracyjnych wprowadzonych w ostatniej aktualizacji Detailer’s Patch, dalsze poprawki ekonomiczne oraz więcej poprawek błędów. “Jesteśmy zobowiązani do uczynienia Cities: Skylines 2 najlepszą grą, jaką tylko możemy,” zakończyli, “i będziemy pracować nad tym aż do momentu osiągnięcia celu.”
Informacja o dalszych opóźnieniach DLC do Cities: Skylines 2 nastąpiła po opóźnieniach w znacznej liczbie innych projektów Paradox Interactive w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Prison Architect 2 zostało opóźnione bezterminowo w sierpniu, podczas gdy Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 również zostało przesunięte z tego roku na “pierwszą połowę 2025”. Inny projekt, Life By You, również doświadczył kolejnych opóźnień, a Paradox zszokował decyzją o całkowitym zamknięciu studia dewelopera tego tytułu w czerwcu.
Linki:
Udostępnij wiadomość